×

Reklamacije

Kompanija Milami je maksimalno posvećena kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato činimo sve što je u našoj moći da vam iskustvo kupovine kod nas učinimo što prijatnijim. Želimo da kupljena roba do vas stigne bez oštećenja bilo koje vrste i da ih dugo koristite. Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do naših magacina, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu sa preporukama i propisima proizvođača.

Kod nas se briga o kupcima nastavlja i nakon kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakav problem ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste. Više o načinima i mestima prijema reklamacija možete pročitati u nastavku teksta.

Način i mesta prijema reklamacije
Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u prodavnicama gde se prodaje Milami obuća možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:
• Emailom na prodaja@milami.rs
• Poštom na Milami, Moravska BB, 12000 Požarevac, Srbija
 

Proizvod je dodat u korpu