Pravila kupovine


image
Dobrodošli na sajt www.milami.rs MIlami Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.


POMOĆ PRI ON LINE KUPOVINI  
Naručivanje putem sajta je www.milami.rs veoma jednostavno. Kao i u klasičnim mp objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da naručite.
Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.



Odabir načina plaćanja
- Plaćanje kupljenih artikala je moguće gotovinski prilikom preuzimanja
- Plaćanje putem uplate na račun.


Završni korak
Klikom na dugme IDI NA KASU, prikazaće Vam se završni korak gde je potrebno da  unesete Vaše podatke.

Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.

Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko ste naručili više artikala, nastojaćemo da Vas što pre obavestimo da li možemo da Vam obezbedimo sve poručene artikle, ali će ugovor biti zaključen tek kada Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati kurirsku službu.
Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.


Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.

U slučaju da nakon izvršene porudžbe bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbe.

U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbe, ili pak da odustane od porudžbe.

NAČIN PLAĆANJA
Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su dva načina plaćanja:
1. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. Molimo Vas spremite tačan iznos novca, jer kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.
2. Plaćanje putem uplate na račun.
3. Plaćanje platnom karticom.

KAKO PLATITI PUTEM PLATNE KARTICE?
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, možete izabrati ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, na sledećem koraku, vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je transakcija uspešna dobićete  obaveštenje da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, videćete informaciju o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Iz sigurnosnih razloga, podaci o Vašoj platnoj kartici su vidljivi samo UniCredit banci kao procesoru kartica. Stranica banke je zaštićena i sigurna za ovaj način plaćanja.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola.

DA LI SE VRŠI KONVERZIJA VALUTA PRILIKOM PLAĆANJA PLATNIM KARTICAMA?
Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je različita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste.

ISPORUKA
Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe u roku od 5 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu.

Kurirska služba (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke.

Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.

 
POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da vam Vam broj obuće ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine,  rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.
U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac.

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženu fakturu, potpisani nalog za ispravku, kao i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. možete preuzeti ovde.

U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.
Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi artikal, takođe snosite samo direktne troškove povraćaja robe, dok mi snosimo troškove dostave novog artikla.

Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla   biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata pošiljke

NAPOMENA: U cilju da što lakše utvrdite odgovarajuću veličinu obuće za koju ste se opredelili na našem sajtu imate deteljan uputstva u sekciji  “Kako odabrati”



REKLAMACIJE
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA


Član 1
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.milami.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.milami.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.

Član 3  
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Firma Milami, Moravska BB, 12000 Požarevac.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
- dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 6
 U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod ili otklanjanje nedostatka na proizvodu
- vraćanje iznosa cene plaćene prema priloženom fiskalnom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.

Član 7
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.


POLISA PRIVATNOSTI
Firma Milami  svoju obavezu čuvanja vaše privatnosti shvata veoma ozbiljno, i svaku vašu informaciju koju ostavite tretiraćemo brižno.
Posetom našeg sajta i / ili registracijom prihvatate i saglasni ste sa praksom opisanom u našoj Polisi privatnosti.

Milami  se obavezuje da štiti vašu privatnost i garantuje upotrebu ostavljenih informacija u skladu sa Polisom Privatnosti opisanom ispod:
• Ko smo mi
• Koje informacije prikupljamo
• Kako koristimo ove informacije
• Sigurnost podataka
• Ko još može videti vaše informacije
• Zabrinuti ste zbog
• Kontaktirajte nas

 
KO SMO "MI":
Svaka lična informacija dostavljena ili prikupljena na sajtu www.milami.rs je kontrolisana od strane Milami kompanije registrovane u Srbiji, sa sedištem u  Moravska BB, 12000 Požarevac.

KOJE INFORMACIJE PRIKUPLJAMO: Kada napravite narudžbu ili na drugi način komunicirate sa milami sajtom, možemo tražiti od vas određene informacije, a vi možete proslediti lične podatke ka nama ( naprimer Ime i Prezime, broj telefona, adresu, kontakt, banku/ detalje kreditne kartice). Takođe, možemo sačuvati listu proizvoda za koje ste pokazali interesovanje ili koje ste kupili, kao i vaše navike prilikom posete našem sajtu, koje ste stranice posećivali.

Pogledajte primere kako informacije mogu biti prikupljene od strane Milami kompanije:
Informacije koje vi ostavljate nama: Mi primamo i skladištimo informacije koje su poslate tokom posete našem sajtu ili koje nam vi dostavite na bili koji drugi nacin (emailom ili telefonom). Ove informacije mogu nam biti dostavljene prilikom narudžbi od nas (putem sajta ili putem telefona) pretragom na našem sajtu, učestvovanjem u nagradnim igrama na sajtu, pristupom vašem nalogu ili tokom ostavljanja komentara, pisanja vašeg mišljenja o proizvodima.
Informacije koje se automatski dobijaju: Mi dobijamo, pregledamo i skladištimo informacije svaki put kada pregledate naš sajt. Kao i mnogi drugi sajtovi, mi koristimo "cookies" (pitati Google za pojašnjenje) kako bi smo prikupili odredjene informacije kada vaš Web Browser pristupa  www.milami.rs sajtu. Informacije koje automatski dobijamo ovim putem ukljucuju vašu IP adresu kojom ste povezani na internet, naziv vašeg kompjutera, browser i operativni sistem kao detalje o internet konekciji sa koje pristupate. Takođe, možemo koristiti i druge softvere, poput Google Analitike, koja meri i sakuplja informacije o vašoj sesiji, dužinu posete odredjenim stranicama, klikove i drugo.

Email Komunikacija: da nam pomognete kako bi naš email newsletter bio korisniji i interesantniji za posetioce i kupce, pokušavamo da dobijemo povratne informacije o stranicama koje ste posetili preko klika na newsletter iz vašeg emaila. Ukoliko više ne želite da primate newsletter uvek se možete odjaviti sljanjem email na kontakt.


KAKO KORISTIMO OVE INFORMACIJE:
Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbednosti mogu biti upotrebljeni za:
1. Proveru i isporuku narudžbi
2. Pružanje podrške kupcu
3. Pomoci pri sprečavanju prevara ( provera kreditne kartice)
4. Administracija nagradnih igara
5. Vođenje vaše istorije kupovine
6. Obaveštavanje potrošača putem email-a o predstojećim akcijama i drugim korisnim informacijama  

Prilikom kreiranja naloga na www.milami.rs ili kreiranja narudžbe saglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.


SIGURNOST PODATAKA:
Vaša bezbednost je garantovana jer Milami koristi najnovije bezbednosne mere da zaštiti vaše podatke prilikom pregledanja sajta ili kupovine kod nas.


KO JOŠ MOŽE VIDETI VAŠE PODATKE:
Pored ovlašcenih zaposlenih u Milami vaše podatke možemo proslediti trećim licima nekoj od kurirskih službi u slučaju narudžbe određenih artikala, kako bi bili u mogućnosti isporučiti robu, ili našoj marketinškoj agenciji, koja vaše podatke može koristiti isključivo u svrhe analiza, i poboljšanja kvaliteta pružanja usluge. Dodatno, određene vaše informacije mogu biti prosleđene ovlašćenom državnom organu na njihov explicitni zahtev.


ZABRINUTI STE ZBOG:
Ako imate bilo kakva pitanja ili komentare vezane za korisničku privatnost ili za Milami Polisu Privatnosti, ili ste već poslali informacije koje ne želite da mi imamo, ili ste poslali netačne podatke, molimo vas da nas kontaktirate na adresu dole iz footera ili emailom prodaja@milami.rs i informacija će biti što je pre moguće ispravljena, ili uklonjena na vaš zahtev.
Ukoliko smatrate da ova polisa ne zadovoljava, ili da je mi nismo ispoštovali u bilo kojem pogledu, kontaktirajte nas kako bi smo vam pomogli i razrešili vašu brigu ili problem.


PODRŠKA I REKLAMACIJE:
Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u prodavnicama gde se prodaje Milami obuća možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:
• Emailom na prodaja@milami.rs
• Poštom na Milami, Moravska BB, 12000 Požarevac, Srbija





 
odgovarajuća obuća
za vaše dete
Kako bi Vam pomogli da ispravno odredite obuću za Vaše najdraže ovde mozete videti i pročitati korak po korak uputstva
kalkulator
veličina
Vrednosti koje ste dobili prateći naše uputstvo unesite u naš kalkulator i dobićete pravu veličinu obuće za Vaše najmladje.
uputstvo za
odabir veličina
Odštampajte naše uputstvo za određivanje pravog broja i pratite jednostavna korak po korak uputstva koja ovaj dokument sadrži.
×